رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود ۲۰۰ میلیون هزینه امتناع نکونام از حضور در نشست‌های خبری آرش رضاوند در پایین‌ترین سطح محبوبیت در استقلال رفتار عجیب و تکراری هواداران فوتبال ایران | گزینه خارجی استقلال منتفی شد؟ عمر خربین در راه تراکتور؟ استقلال مجمع مشورتی ندارد استقلال جرایم مربیان را نمی‌دهد اردوی استقلال در حوالی مرز ایران! سرگرمی جدید سرمربی سابق استقلال
سرخط خبرها

نتیجه بازی استقلال و مس رفسنجان(۱۸ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| جذاب‌ترین بازی ممکن

  • کد خبر: ۲۲۰۴۶۷
  • ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸
نتیجه بازی استقلال و مس رفسنجان(۱۸ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| جذاب‌ترین بازی ممکن
دیدار تیم های استقلال و مس رفسنجان لحظاتی قبل در آزادی به پایان رسید.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر، استقلال به مصاف مس رفسنجان رفت و در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ مساوی به پایان رسید‌.

در هر ۲ نیمه این بازی جذاب، مس خیلی زود به گل رسید، گل اول را شهباززاده در نیمه نخست و گل دوم مس را سعید واسعی، در نیمه دوم به ثمر رساند.

هر ۲ گل مس را بلانکو برای استقلال به ثمر رساند تا شاگردان نکونام در آزادی بازنده زمین را ترک نکنند.

در این بازی، روی گل دوم استقلال مسی ها معتقد بودند توپ از اوت وارد زمین شده و داور باید گل را مردود کند. همچنین استقلالی‌ها هم روی یک صحنه بحث برانگیز معاقد بودند که شوت بابایی از خط دروازه لک رد شده، اما داور دستور به ادامه بازی داد.

ویدیو گل شهباززاده به استقلال

ویدیو گل واسعی به استقلال

ویدیو گل های بلانکو به مس

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->